|
Reklamacje i zwrotyZWROTY:
CSI POLAND jako właściciel sklepu Chili Sense udziela Państwu
możliwości zwrotu otrzymanego, lecz nie użytego towaru w terminie
14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. W przypadku
gdyby zakupiony towar nie odpowiadał Państwu, prosimy o odesłanie
go, wraz z kopią dokumentu zakupu. Klient zobowiązany jest
poinformować sklep internetowy w formie oświadczenia
pisemnego,mailowego lub telefonicznego o odstąpieniu od umowy.
Firma CSI POLAND jako właściciel sklepu Chili Sense wyśle kuriera
po odbiór przesyłki lub poprosi Państwa o odesłanie na adres
sklepu. Gdyby taka sytuacja nastąpiła firma zwróci Państwu kwotę
zakupu towaru oraz koszt wysyłki od Państwa do nas. Kwotę
zwracaną Państwu prześlemy przelewem bankowym na podane przez
Państwa konto bankowe w ciągu 14 dni od odebrania zwróconego
towaru. ( podstawa prawna: ustawa o prawach konsumenta z dnia 30
maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.). REKLAMACJA:
Reklamacje
zakupionych u nas produktów, można zgłaszać telefonicznie lub e-
mailem. Dane kontaktowe znajdują się na stronie z kontaktem do sklepu. Prosimy o
niewysyłanie reklamowanych produktów bez wcześniejszego kontaktu
z obsługą sklepu. Reklamowany produkt Klient wysyłana na nasz
koszt firmą kurierską po wcześniejszym ustaleniu ze sklepem
www.chilisense.pl Informacje o sposobie nadania przesyłki,
podamy po wcześniejszym kontakcie z nami. Zwroty należy kierować
na adres SCI POLAND sklep Chili Sense ul. Daszyńskiego 16
b, 58-200 Dzierżoniów. W przypadku kiedy reklamacja okaże się nie uzasadniona,re-fakturujemy na Klienta koszt,koszt wysyłek kurierskich w obydwie strony ( od Klienta do nas i od nas do Klienta). Towar odsyłamy wówczas do Klienta po uregulowaniu wymienionych kosztów poprzez przelew bankowy na nasze konto. Reklamacje ilościowe zawartości dostarczonych przesyłek, będą rozpatrywane nie później niż do następnego dnia roboczego od dnia otrzymania przesyłki. Prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki bezpośrednio po ich odebraniu. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości paczki z zamówieniem, prosimy o kontakt telefoniczny. Reklamacje uszkodzonych towarów w transporcie uznajemy wyłącznie po zgłoszeniu ich do nas w momencie odbierania przesyłki od kuriera i stwierdzeniu uszkodzenia. W momencie odbioru przesyłki od kuriera, jeśli paczka jest uszkodzona na zewnątrz należy sporządzić protokół uszkodzenia paczki w obecności kuriera. Jeśli paczka nie nosi śladów uszkodzenia, po rozpakowaniu jej wewnątrz znajdziecie Państwo uszkodzony towar, prosimy o kontakt telefoniczny. Jednak taką reklamację przyjmiemy wówczas, gdy Klient zgłosi ją do nas po sprawdzeniu paczki od kuriera. Zastrzeżenia powyższe wynikają z zasad składania reklamacji w firmie kurierskiej. |
|