CSI POLAND jako właściciel sklepu Chili Sense udziela Państwu możliwości zwrotu otrzymanego, lecz nie użytego towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru. W przypadku gdyby zakupiony towar nie odpowiadał Państwu, prosimy o zgłoszenie na maila sklepchilisense4@gmail.com, o chęci odesłania go, co musi nastąpić w ciągu 14 dni od napisania go, wraz z kopią dokumentu zakupu. Więc po wysłaniu takiego maila mają Państwo kolejne 14 dni na odesłanie towaru do naszego sklepu. Klient zobowiązany jest poinformować sklep internetowy w formie oświadczenia pisemnego,mailowego o odstąpieniu od umowy.
Firma CSI POLAND jako właściciel sklepu Chili Sense wyśle kuriera po odbiór przesyłki lub poprosi Państwa o odesłanie na adres sklepu. Gdyby taka sytuacja nastąpiła firma zwróci Państwu kwotę zakupu towaru oraz koszt wysyłki od Państwa do nas. Kwotę zwracaną Państwu prześlemy przelewem bankowym na podane przez Państwa konto bankowe w ciągu 14 dni od odebrania zwróconego towaru. ( podstawa prawna: ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).
Konsument ma obowiązek niezwłocznie , nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
REKLAMACJA:
Reklamacje zakupionych u nas produktów, można zgłaszać telefonicznie lub e- mailem sklepchilisense4@gmail.com. Dane kontaktowe znajdują się na stronie z kontaktem do sklepu. Prosimy o niewysyłanie reklamowanych produktów bez wcześniejszego kontaktu z obsługą sklepu. Reklamowany produkt Klient wysyłana na nasz koszt firmą kurierską po wcześniejszym ustaleniu ze sklepem www.chilisense.pl o sposobie nadania przesyłki. Zwroty należy kierować na adres SCI POLAND sklep Chili Sense ul. Rynek 25, 58-200 Dzierżoniów.
Reklamowany towar po otrzymaniu jest kierowany przez nas do producenta, jeśli reklamacja jest uzasadniona producent wymienia towar na nowy, naprawia lub zwraca pieniądze nam za niego, a my oddajemy Państwu na podstawie paragonu kwotę jaką ponieśliście by go otrzymać.
W przypadku kiedy reklamacja okaże się nie uzasadniona,re-fakturujemy na Klienta koszt wysyłek kurierskich w obydwie strony ( od Klienta do nas i od nas do Klienta). Towar odsyłamy wówczas do Klienta po uregulowaniu wymienionych kosztów poprzez przelew bankowy na nasze konto.
Reklamacje ilościowe zawartości dostarczonych przesyłek, będą rozpatrywane nie później niż do następnego dnia roboczego od dnia otrzymania przesyłki. Prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki bezpośrednio po ich odebraniu. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości paczki z zamówieniem, prosimy o kontakt telefoniczny.
Reklamacje uszkodzonych towarów w transporcie uznajemy wyłącznie po zgłoszeniu ich do nas w momencie odbierania przesyłki od kuriera i stwierdzeniu uszkodzenia. W momencie odbioru przesyłki od kuriera, jeśli paczka jest uszkodzona na zewnątrz należy sporządzić protokół uszkodzenia paczki w obecności kuriera. Jeśli paczka nie nosi śladów uszkodzenia, po rozpakowaniu jej wewnątrz znajdziecie Państwo uszkodzony towar, prosimy o kontakt telefoniczny. Jednak taką reklamację przyjmiemy wówczas, gdy Klient zgłosi ją do nas po sprawdzeniu paczki od kuriera. Zastrzeżenia powyższe wynikają z zasad składania reklamacji w firmie kurierskiej.